Butcherbabe - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Butcherbabe - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Butcherbabe

Blijf op de hoogte en volg Aimee

01 November 2012 | Australië, Perth

Hehe, we zijn der weer hoor! De afgelopen weken is er niet veel gebeurd. Ik werkte al die tijd in Pingelly, bij de Exchange Tavern. Hier heb ik nu bijna 8 weken op zitten, en dan ga ik weer heerlijk rondreizen! Mijn plan is om eerst naar Albany te gaan. Denise (vriendin van mijn moeder) haalt me op. Daar blijf ik rond de 5 dagen en dan weer terug naar Perth. Hier blijf ik ook een paar dagen en dan ga ik voor een week naar Melbourne. Daarna misschien voor een week naar Sydney, Queensland en dan weer terug naar Perth om mn lieve zusje, papa en maria weer te zien. Heb het hier de afgelopen weken leuk, maar ook heel zwaar gehad. ik heb me een periode heel eenzaam gevoeld. Maar nu gaat het weer beter. Als ik weer on the road ben, komen er meer en vaker verslagen!