Butcherbabe - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Butcherbabe - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Butcherbabe

Blijf op de hoogte en volg Aimee

01 November 2012 | Australië, Perth

Hehe, we zijn der weer hoor! De afgelopen weken is er niet veel gebeurd. Ik werkte al die tijd in Pingelly, bij de Exchange Tavern. Hier heb ik nu bijna 8 weken op zitten, en dan ga ik weer heerlijk rondreizen! Mijn plan is om eerst naar Albany te gaan. Denise (vriendin van mijn moeder) haalt me op. Daar blijf ik rond de 5 dagen en dan weer terug naar Perth. Hier blijf ik ook een paar dagen en dan ga ik voor een week naar Melbourne. Daarna misschien voor een week naar Sydney, Queensland en dan weer terug naar Perth om mn lieve zusje, papa en maria weer te zien. Heb het hier de afgelopen weken leuk, maar ook heel zwaar gehad. ik heb me een periode heel eenzaam gevoeld. Maar nu gaat het weer beter. Als ik weer on the road ben, komen er meer en vaker verslagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 9722

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: