In Albany - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu In Albany - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

In Albany

Blijf op de hoogte en volg Aimee

08 November 2012 | Australië, Perth

Zo. Na ongeveer een autorit van 4 uur ben ik in Albany aangekomen. Was opzich een goede reis. In de tussentijd hebben we ergens nog een pizza gehaald (dat had ik echt ongelovelijk gemist) Toen ik aankwam ben ik bijna meteen naar mn bed gegaan, want het was al best laat. Vandaag ga ik met Denise naar Emu Point toe. Dat is een strand en dan gaan we bij het caf'e die erbij zit lekker wat eten. Eindelijk weer terug naar de bewoonde wereld! Ook gaan we even Albany stad in om Albany een beetje te verkennen. Wordt dus een leuke dag met heerlijk weer!

10:10 pm
En ik ben weer terug. Wat een enorme superdag! Het duurde een tijdje voordat we uiteindelijk echt weg waren, maar uiteindelijk waren we aangekomen op Emu point. Daar hebben we in een cafetje lekker een lunch gegeten.Point Emu is zeg maar een soort ' eiland' waar het water om dat emu punt gaat (er zijn geeneens emus XD) Maarja daarna gingen we even lekker winkelen. Denise moest even wat boodschappen doen, en ik ging even de winkels verkennen. Moest me erg tegenhouden om niet iets te kopen, want al mn shoppen doe ik wel in Melbourne. Superawesome. Nadat ze klaar waren met boodschappen doen zijn we met z'n allen (Denise's hubby Brendon, daughter Savanna and baby Bailey) lekker naar een restaurant gegaan. Heb daar echt superlekker gegeten. Kip gewikkelt in bacon met knoflook en Hollandaise saus. Superlekker. Toetje? Pavlova ofcourse. Heerlijk. Echt heel gezellig gepraat. Superdag gehad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 9725

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: