Liever lui dan moe - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Liever lui dan moe - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Liever lui dan moe

Blijf op de hoogte en volg Aimee

29 Juli 2012 | Australië, Perth

Deze dagen hebben Jip en ik niet heel veel uitgevoerd. Vrijdag nacht had ik heel slecht geslapen en we zouden eigenlijk zaterdag gaan zwemmen maar was er helaas niet van gekomen. Ook wilden we die vrijdag naar de Botanical Garden gaan, dat helaas ook niet is doorgegaan, maar wel is verplaatst naar een andere dag. Gisteren hebben ik en Jip nog wel onze footy en basketball skills een beetje geprobeerd te verbeteren. Ook zijn we gisteren naar Magic Mike geweest. Wat een lichamen. Holy Crap!

Maandag staat het zwembad op het programma. Tijd om weer in actie te komen!

See you all next time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 9745

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: