Nieuwe baan, nieuw begin - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Nieuwe baan, nieuw begin - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Nieuwe baan, nieuw begin

Blijf op de hoogte en volg Aimee

13 September 2012 | Australië, Perth

Hee allemaal! hier eindelijk weer een bericht van mij! Er is relatief veel gebeurt afgelopen paar weken/dagen. Veel gezocht naar een baan. Sommige zou het niet ontgaan zijn dat ik een paar baantjes gehad heb en ook niet bepaalt geluk heb gehad. Eerst kreeg ik via Aussiejobs (uitzendbureau) een baan bij Cafe Riverton. die man zei dat hij mij na 2 dagen weer zou bellen wanneer ik weer kan werken (hij had me overigens verteld dat ik de baan had). Na 2 dagen niks gehoord, dus op de derde dag gebeld. Hij was in een meeting. Prima, bel ik hem de volgende dag weer. Hij was er niet. Een paar dagen later op een zondag belt Kate ernaar toe om te vragen over de 'Superanuation fund' (een fonds die je moet hebben om zeg maar te sparen voor je pensioen. Moet by law). Die man was er nu wel. Hij vroeg wie het was, en zei dat hij het ' te druk' had. Dat was job failure number one... Toen ging ik terug naar Aussijobs. Ze had me gevraagd hoe ik het zou vinden om bij Aussijobs zelf te werken als Administration consultant. Nou, dat vond ik wel zwaar oke, dus ik had die baan geaccepteerd. Een weekje gewerkt (was een proefweek, kijken hoe het gaat, hoe ik het vind, etc). Die vrijdag had ze me verteld dat ze me toch laat gaan en iemand anders voor in de plaats laat komen. Ze had het gevoel dat administratie werk niet echt iets voor mij is. Heeft ze ook wel gelijk in, maar op dat moment pak ik elk baantje die ik pakken kan. Ik moest nog wat papieren invullen zodat ik betaald zou krijgen voor die week. Dus maandag kwam ik dus terug en vroeg ik of ze nog wat voor me hadden. Ze hebben altijd country pub work. Maar ik had mijn RSA nog niet (een certificaat zodat je responsible alcohol kan schenken). Dit was een online cursus. Dat certificaat heb ik nu in de pocket :D. Ik wilde die baan graag. The only catch was that it was in Pingelly. 3,5 uur van Perth vandaan. De baan is voor ongeveer 6-8 weken. Ik ben dus ergens in November als het goed is weer terug in Perth, om daarna misschien meteen een ticket te boeken naar Melbourne. Maar dat is nog allemaal afwachten hoe het gaat. De eigenaar van de Pub is echt heel aardig. Gisteren heb ik mijn eerste werkdag gehad, en ik pikte alles snel op (een van de meisjes die ik zeg maar vervang had me uitgelegd hoe en wat en dergelijke). Ik heb accomodatie daar. Is inbegrepen. Tijdens de busreis heb ik nog nooit zoon mooie natuur gezien. Echt super. Hopelijk binnenkort weer een verslag van de nieuwste updates!

  • 14 September 2012 - 13:11

    B.meboer:

    hallo aimee hier weer een berichtje van ons

  • 14 September 2012 - 13:11

    B.meboer:

    hallo aimee hier weer een berichtje van ons

  • 14 September 2012 - 13:21

    N.meboer:

    hallo aimee fijn dt je weer eens reageert gaat alles nu een beetje beter met het werk heb je nog wel tijd over om iets leuks te doen? het is nu al bijna zomer daar hier is alles nog goed lach niet Opa heeft een rollator gekocht want het lopen gaat niet zo goed meer maar het koppie is nog best hoor hpen gauw weer een beichtje te krijgen als je TIJd hebt. liefs van Opa en Oma

  • 18 September 2012 - 23:39

    Metonymia:

    Pfff, werk... Als je het niet hebt, vraag je je af hoe je er in vredesnaam aan komt; wanneer je het wel hebt, vraag je je soms af hoe je jezelf eronderuit kunt lullen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 9731

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: