Nanny-Aimee dag - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Nanny-Aimee dag - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Nanny-Aimee dag

Blijf op de hoogte en volg Aimee

15 Augustus 2012 | Australië, Perth

Vandaag hebben Nan and me een Nanny aimee dag gehouden. Ik werd weer vroeg afgezet. Rond 8 uur. Ik had nog niet ontbeten, dus Nan had heel lief een ontbijtje voor me gemaakt. Thee met melk en suiker en toast met vegemite. Op gegeven moment gingen we op weg om wat cv's the droppen. We hebben ook lekker samen geluncht. Bij de kebab zaak wel te verstaan. 1 ding kan Ik wel met zekerheid zeggen: Nederland heeft veel betere knoflooksaus dan hier xd. Dus op gegeven moment zijn we weer naar huis gegaan, nadat Nan me veel te erg vertroeteld heeft met choco pindas en haribo. Samen thuis Harry Potter gekeken. Later heb Ik haar geholpen met base painting. Ze heeft ook heerlijke pasta carbonara gemaakt, onder het genot van de film chariots of fire. Dus echt een super dag gehad! Morgen denk Ik weer een paar nieuwe cv's droppen en nan even helpen met de bijna-lente school mask

  • 19 Augustus 2012 - 14:01

    N.meboer:

    hallo aimee

    heb je mijn reactie nog gejkregen?

  • 05 September 2012 - 13:30

    TANTE ANS:


    Hoi Amee

    Gaat alles goed met je ik kijk uit naar een reisverslag van je komt die nog of
    heb je het te druk met werken.
    groetjes Tante A NS

  • 12 September 2012 - 16:21

    N.meboer(opa En Oma):

    hallo aimee, waarom horen we niets meer van je heb je het zo druk of geen zin? liefs van je Opa en Oma

  • 13 September 2012 - 08:03

    Aimee:

    Hee opa en oma! Ik zit in pingelly en had dus geen internet! Maar nu wel! Ik stuurvanavond een mailtje! Hebben jullie mn nieuwe blog gelezen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 9746

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: