I'M BACK - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu I'M BACK - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

I'M BACK

Blijf op de hoogte en volg Aimee

14 Augustus 2012 | Australië, Perth

Ja het duurde een tijdje, maar hier komt weer een update! Gisteren is Jip naar huis gegaan :( Heb echt een supertijd met haar gehad die ik nooit meer ga vergeten! Ze is inmiddels al weer geland in Nederland en ik denk misschien zelfs al thuis. Vandaag ben ik naar Nanny geweest (ik werd gedropt rond 8 uur). Niemand was nog wakker, maar Robyn deed de deur voor me open. Vers uit bed XD. Op dat moment werd iedereen wakker. Dus lekker met z'n allen een ontbijtje gegeten. Turkish bread rolls with bacon and eggs and cheese. Yum! Robyn zou die dag net intrekken bij een vriend van haar. Dus ik heb haar geholpen met het inpakken van haar spullen en het uitladen van haar spullen op de plaats waar ze verblijft de komende maand. We waren al een tijdje weg, dus op gegeven moment werd het tijd voor lunch. En het werd weliswaar alweer Subway. Het heeft hier gewoon een verslavende werking. Op gegeven moment ben ik weer terug gegaan en even Doctor who gegeken, en ik heb zelfs gewoon DE TWEELING gezien op tv. Met engelse ondertiteling. Das echt heel raar, want je haalt al die woorden door mekaar.

Morgen ga ik bij Nanny logeren en een begin maken met base-painting.

Ik zal even kort proberen uit te leggen wat er allemaal is gebeurt in de Afgelopen week. Ik ben naar de Freo Prison geweest, ik heb een Aboriginal tour gedaan, We zijn naar Rottnest island geweest, We hebben afgesproken met Leanne en we zijn naar de Botanical Gardens geweest. We hebben dus zeker niet stil gezeten! Binnenkort hoop ik wat meer te kunnen vertellen over al die locaties, maar als ik dat in 1 keer ga doen, ben ik niet klaar voordat het internet eruit vliegt en ik weer mijn blog een dag moet uitstellen!

Ik laat hopelijk binnenkort weer wat van me horen!

  • 14 Augustus 2012 - 15:06

    Hanneke:

    leuk te lezen lieverd! :))

  • 15 Augustus 2012 - 15:48

    N.meboer:

    hallo lieve aimee leuk dat je weer eens een berichtje stuurde je hebt het wel erg naar je zin hè

    is het met het werk ook ak gelukt?het is hier op het ogenblik ook erg warm als je terug komt kan je misschien wel weer in de sneeuw rollen we wensen je nog een fijne tijd en misschien tot het volgende bericht liefs van Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 9748

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: