Bus Tour - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Bus Tour - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Bus Tour

Blijf op de hoogte en volg Aimee

01 Augustus 2012 | Australië, Perth

Vandaag was echt een awesome dag! We moesten vroeg op, want Auntie Kate zou ons om 5 voor 8 wegbrengen naar het station. Ook door de hele dag ben ik een beetje onhandig geweest (wanneer niet) en heb ik beetje pech gehad (idem dito). Ik moest even snel douchen, maar het warme water bleek op te zijn. Dat was een hele koude douche en gelijk een nieuw record snel douchen. Dus toen moest ik nog zorgen dat ik alles had. Portemonnee gepakt, camera en niet te vergeten mijn telefoon. Mijn Australische, want het had naar mijn eigen inzicht waarschijnlijk geen zin om mijn Nederlandse mee te nemen, aangezien ik daar toch niet op gebeld wordt. Dus hup daar gingen we, in de auto. Daar stonden we, rond tien voor half 9 op het station, op om naar de bus tour te gaan, die vertrok om kwart over 9. Dus wij gingen naar de trein om een kaartje te kopen. De trein zou over 1 minuut vertrekken. Ik voel in mijn tas... geen portemonnee. In alle paniek gezocht waar dat ding. Maar toen bedacht ik me dat ik 'em misschien heb laten liggen op mijn bed, toen ik me haastte om weg te gaan. Dus wij konden weer terug met de bus, terug naar huis toe. Daar lag die dan. Het was inmiddels al half 10. Dus wij liepen weer terug naar de bushalte, waar de bus zou komen om 6 over tien. Het geluk was wel dat deze bus geen werkend systeem had, dus we gratis mee konden reizen. Dat was in ieder geval 1 pluspuntje voor mij. Dus wij gingen in plaats van naar Bull Creek station, naar Canningbridge station. We moesten uitstappen bij Esplanade, 1 halte voor Perth City. Dus we hoefden maar voor 1 zone te betalen (ze werken daar met zones, als je 1 halte moet, 1 zone, 2 haltes, 2 zones etc.) Dus wij liepen naar de bus. De volgende toeristenbus zou pas komen om 5 over 11 en de buschauffeur werd op de hoogte gesteld dat wij er aan zouden komen. Dus wij kwamen ongeveer om kwart voor 11 aan. We hadden dus nog even tijd, dus gingen we even naar een souviniershop. Toen kwam de bus er aan en konden we eindelijk weg. Maar vandaag was het best regenachtig helaas. Dus het meest van de tijd hebben we binnen gezeten. Maar op een gegeven moment ging de zon een beetje schijnen. Dus Jip en ik, diehards als we zijn, gingen we naar boven. De stoelen waren zeiknat, maar stoer als we zijn zijn we niet bang voor water en gingen we gewoon zitten. Dus trots trotseerden wij weer en wind (vooral de wind). De zon was lekker. Totdat... de regen weer kwam. We kwamen zeiknat weer beneden. Paas passagiers moesten lachen en vroegen of het nat was boven. Waarop ik antwoordde: Ja nu wel. Wel veel foto's kunnen maken. Dus al met al een superdag geweest!

Morgen is het late night shopping in Garden City. Daar ga ik dus even gebruik van maken! See you all next time!

  • 11 Augustus 2012 - 15:55

    N.meboern.:

    lieve aimee hier een berichtje van ons we hopen dat je het fijn hebt en dat we gauw weer een een verslag kunnen lezen is zeker wel stil nu Jip weer vertrokken is doe de groeten aan Nanny van ons en jij veel liefs van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 9733

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: