Garden City - Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Garden City - Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Garden City - Perth

Door: aimeelaycock

Blijf op de hoogte en volg Aimee

16 Juli 2012 | Australië, Perth

Goedenavond vrienden!
Vandaag heb ik weer even last gehad van mijn jetlag (ik werd rond half 5 wakker en kon niet slapen tot half 7). Gelukkig was het niet zo erg als gister. Vandaag zijn we eigenlijk de hele dag geweest in Garden City (een groot winkelcentrum in Perth). Veel geshopt en dingen geregeld, zoals het opzetten van een bankaccount voor mij. Dit is helaas nog niet afgerond, omdat het systeem net een probleem had. Rond half 6 werden we weer opgehaald door auntie Kate. Toen ze ons ophaalden had ze verteld dat ze gevraagd had aan de Subway in Garden City of ze nog personeel zochten. Ik mag mijn CV opsturen! Goed nieuws vind ik.

Morgen is de planning dat we naar Fremantle gaan. We weten nog niet zeker of de markets open zijn, maar we willen in ieder geval naar de Fremantle Prison. Daarna is tot nu toe het plan om met een paar vrienden van Eliza naar de film te gaan.

Morgen meer!

• 16 Juli 2012 - 17:20

Marrie Brinkman:

Ik wens je een hele goede tijd toe toe geniet er maar van en ik wens je heel veel succes met solliciteren