Fremantle - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Fremantle - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Fremantle

Door: aimeelaycock

Blijf op de hoogte en volg Aimee

17 Juli 2012 | Australië, Perth

Vandaag had ik even lekker uitgeslapen na twee dagen niet goed geslapen te hebben. We waren van plan om later die dag lekker te lunchen in Fremantle. We gingen daar heen met Harry, Kate, Jip, Eliza en ik. Ik heb veel foto's kunnen maken. Eenmaal in Fremantle aangekomen kwamen we op een gegeven moment aan bij een schandpaal. Daar ben ik doodleuk even tussen gaan hangen en heeft mijn nichtje was foto's van me kunnen maken (foto's komen later). Hier stond ook een brochurestand waar ik een bescheiden aantal brochures van mee heb kunnen nemen (mijn nieuwe tas zat ineens voor 50% vol) Daarna zijn we even lekker wat gaan eten. Was heel gezellig. Daarna even naar wat winkeltjes gekeken (helaas zijn de Fremantle Markets niet open aan het begin van de week, dus moeten we een andere keer terugkomen. Ach wat vreselijk nou). Daar heb ik een Aussie portemonnee gekocht en wat oorbellen.

Ik ben later die dag ook nog samen met Harry en Jip in een reuzenrad geweest (wat ik een wonder van mezelf vind, aangezien ik doodsbang ben voor hoogtes). Ik kon ook hieruit een paar mooie foto's maken.

Rond een uur of 4 gingen we weer naar huis, want Harry had die dag een rolschaats partijtje met zijn klas. Dus Eliza, Ik en Jip hebben lekker een filmpje gekeken. Later die avond kwam Jessy (vriendin van Eliza) er ook gezellig bij. Was dus weer een erg geslaagde dag!

Mijn tante had vanochtend trouwens rond gevraagd bij een paar bedrijven of ze nog personeel zochten. Ik heb echt geluk gehad, want er was een mogelijkheid om morgen meteen een sollicitatie te hebben! Helemaal mooi dus (ook al is het bij de McDonalds, beter iets dan niets op dit moment).

Morgen staat op de planning om naar the Dogbeach te gaan. Daar zie ik eindelijk na 3 jaar mijn neefje Jay weer. Ook Peta, Eliza, Harry and others gaan mee. Word dus weer een gezellige dag vol (jawel) ZON!

Morgen meer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 9753

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: