Dogbeach - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Dogbeach - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Dogbeach

Door: aimeelaycock

Blijf op de hoogte en volg Aimee

18 Juli 2012 | Australië, Perth

Vandaag wilde ik eigenlijk vroeg opstaan. Too bad, I failed. Maar ja, wel lekker uitgeslapen. Later die dag zou Jay komen, omdat we met Peta, Robyn, Jay, Eliza, Harry, Matthew (beste vriend van Harry) Kate, Jip en ik naar de Dogbeach zouden gaan, lekker even lopen met de honden. Eerst ging ik even op zoek naar een baan. Gelukkig ging Jip met me mee. Ik had namelijk eerst een soort sollicitatie bij McDonalds. Helaas was ik niet aangenomen, omdat ze geen mensen aannemen die er maar zijn voor 6 maanden (ik ben veel te eerlijk). Daarna ben ik langs gegaan bij de Subway en bij een ijsshop. Daar zochten ze in ieder geval nog personeel, maar ik ben pas beschikbaar vanaf Augustus, dus ze zei dat ik gebeld zou worden tegen die tijd.

Tegen de tijd dat ik klaar was met het afgeven van mijn CV's en het bestellen van een ijsje, kwamen Jay en Kate ons ophalen. Daarna zouden we met z'n allen even wachten op Robyn en naar Dogbeach gaan. Het duurde even, maar uiteindelijk kwam Robyn toch nog. Dus als echte Aussies, Bare footed naar het strand. Het is winter, maar dat maakt niet uit, het water was lekker (niet lekker genoeg om in te zwemmen, ook al dachten Harry en Matthew daar anders over, maar het was heerlijk om even met je voeten het water in te gaan). Na een wandeling van ongeveer anderhalf uur gingen we weer terug naar het thuisfront. Nanny en auntie Glenda kwamen langs om met z'n allen afternoon tea te gaan eten. Lekker Lasagna gegeten.

Na het eten hebben we even overlegd hoe we het morgen gaan doen met onze plannen om naar Aqwa te gaan (nee dit is geen spelfout, zo heet het). Het plan is nu dat Peta ons op komt halen en dan met z'n allen daarheen gaan. Daarna zet ze ons af bij Nanny om lekker daar met Jip, Nanny, Robyn en ik daar te gaan eten. My favourite: Chicken Carbonnara. Wordt dus weer een leuke, drukke dag morgen!



  • 18 Juli 2012 - 20:33

    Nick Van Brink:

    Heej Aimee,

    Je moet niet te eerlijk zijn, zeg gewoon dat je van plan bent om zeker een jaar daar te werken. Anders wordt je nergens aangenomen, had ik namelijke ook! Aan de 117 Barrack Street zit Aussi Jobs , is een uitzendbureau.. check dat even zal ik zeggen ;) dat zit om de hoek bij Murraystreet ( de grote shoppingstraat) Heb je trouwens al een BOOST gehad? :P Mijn zus heeft bij de 'The Merchant' gewerkt, een tea and coffie cafe, super leuk daar... loop er gewoon naar binnen en vraag of ze nog mensen nodig hebben! Dat koffie cafe ligt aan de 840 Wellington Street, tegenover een subway, dat is tevens een winkelcentrum! Hoop dat je wat met de tips kan! veel plezier


  • 18 Juli 2012 - 20:39

    Nick Van Brink:

    Nog iets waar ik jaloers op ben, koop australian cookies genaamd Tim Tams! Super goed en lekker :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 9741

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: