Aqwa - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Aqwa - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Aqwa

Door: aimeelaycock

Blijf op de hoogte en volg Aimee

20 Juli 2012 | Australië, Perth

Vandaag was echt een AWESOME dag! Vet veel gedaan en het was ook nog prachtig weer. Ik en Jip zijn voor de verandering vroeg ons bed uitgegaan (rond 9 uur), want Kate ging ons laten zien waar we kunnen joggen als we willen joggen of gewoon een rondje wilden lopen. Ze heeft ons ook gelijk laten zien hoe we moesten lopen naar de McDonalds en Hungry Jacks. Dit hebben we dus ook gelijk benut en zijn we naar de McDonalds gelopen. Even lekker een ontbijtje gegeten (ja, at McDonalds ja) Daarna liepen we weer terug, want tegen de middag zouden we naar Peta gebracht worden om naar Aqwa te gaan. Tegen de tijd dat we thuis waren, was het ongeveer kwart voor 12 (dan kun je denken: OF jullie hebben heel langzaam gelopen OF het was gewoon ver. Trust me, het is die laatste) en moesten we nog even douchen (we moesten weg rond half 1) Aangekomen bij het werk van Peta bleek Robyn daar ook te zijn, die ook gezellig mee ging naar Aqwa. Het was even rijden, maar dan heb je ook wat. Peta en Robyn hebben ons toen afgezet en wij zijn Aqwa binnengegaan. Daarbinnen hebben we best veel dieren gezien. Ook een steenvis achtig iets. Als je daarop gaat staan kan ik je verzekeren dat je een pijnlijke voet hebt. We hebben ook heel veel foto’s kunnen nemen (deze komen nog, net zoals de foto’s van Fremantle). Ook hebben Jip en ik een zeester vast kunnen houden. Eerst had Jip zoiets van “Ik ga echt geen zeester vasthouden”. Toen ik eerst een kleine had vastgehouden, was ze een soort van om, en gingen we ook een grote vasthouden. Eerst was het pootje van die grote zeester helemaal omgekruld, maar toen ik ‘em vasthield, was het in notime niet meer opgekruld en dacht ik toch echt dat ik hem voelde bewegen. Dus toen schrok ik een beetje maar heb em toen wel weer opgepakt (nou, hoe dapper ben ik). Later hebben we ook nog een klein dingetje kunnen kopen in de shop daar.
Peta ging weer naar huis toe, maar Robyn die kwam met mij en Jip mee naar Nanny. Daar had ik heerlijk eten ‘besteld’ laat maar zeggen. Pasta Carbonara en Chocolate Self Suicing Pudding. Een stukje hemel op aarde, dat kan ik je wel vertellen. Toen we bij Nanny waren, vertelde dat neefje Daniel en de vriendin van hem Jeorja ook kwamen eten. Dat was leuk nieuws, ik had ze namelijk nog niet gezien sinds ik terug was. Jeorja had ik al ontmoet 3 jaar geleden. Ook Jay kwam gezellig eten. Na het eten hebben we nog een rondje Uno Attack gedaan met z’n allen. Daarna was het tijd om naar huis te gaan.
Sorry dat het bovenstaande verhaal er gister nog niet opstond. Gister heb ik wat probleempjes gehad met het internet, die vloog er rond 22:00 uur uit (lokale tijd). Net is Nanny gearriveerd, en ze heeft me een heerlijk croissantje op bed geserveerd. Heerlijk. Zometeen gaan we met z’n allen naar Garden City en naar de film. Vandaag komt er dus weer een update over de dag van (jawel) vandaag!


  • 22 Juli 2012 - 09:21

    Nick Van Brink:

    Haha, sorry dat dit berichtje er gister nog niet op stond?! :P mijn fam. en vrienden kregen pasna 3 weken een bericht, das was het wel een lange, maar daar hoef je je dus niet voor te verontschuldigen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 9749

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: