Garden City - Again - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Garden City - Again - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Garden City - Again

Door: aimeelaycock

Blijf op de hoogte en volg Aimee

20 Juli 2012 | Australië, Perth

Vandaag kwam Nanny me lekker wakker maken met een croissantje op bed met gesmolten kaas. Omdat ze hier niet zo snel werken met een kaasschaaf, hakken ze de kaas eraf met een mes, dus ik had een lekkere dikke plak gesmolten kaas op mn croissantje. Lekker lekker! Toen heeft ze ons afgezet bij Garden City. Even lekker wat shorts geshopt EN een nieuwe telefoon zodat ik hier bereikbaar ben. NOG een nummer die ik uit mijn hoofd moet gaan leren. Maar dat komt morgen wel. Daarna zijn Jip en ik naar de film geweest: Snow white and the Huntsman. Dat vonden we echt een zeer geslaagde film! Ik schrok me een kaar keer dood en ik moest huilen, maar het was leuk. Daarna kwam uncle Andrew ons ophalen en hadden we thuis Fridaynight Pizzanight (TGIF). Daarna heb ik gezellig met Harry en Kate een bordspelletje gedaan.

Morgen staat er mooi weer op het menu! Dus perfecte timing dat ik shorts heb gekocht, want we gaan lekker naar het strand (het is winter en het wordt 24 graden. Geweldig he). Dat wordt dus genieten en veel foto's maken. Ik hoop ze morgen op internet te kunnen zetten!

Tot morgen folks!

  • 20 Juli 2012 - 18:29

    Eddy:

    Sounds like you're having a lot of fun! ;-) Heel gaaf, geniet er maar lekker van. Enneh, thanks dat je ons laat meegenieten!

  • 21 Juli 2012 - 10:08

    Opa En Oma:

    heelerg leuk we lezen elke dag je reisverslag zo gaan we een beetje met je mee fin dat jullie zo genieten wij zijn ook in Kings Park geweest dus weten waar je het over hebt tot de volgende keer ben geen lid va Facebook geworden dan krijg je zoveel andere personen op je lijst en daar hebben we geen behoefte aan zo is het ook leuk liefs en een knuffel van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9741

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: