Perth City - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu Perth City - Reisverslag uit Perth, Australië van Aimee Laycock - WaarBenJij.nu

Perth City

Blijf op de hoogte en volg Aimee

23 Juli 2012 | Australië, Perth

Vandaag ben ik met Jip de hele dag in Perth City geweest. Auntie Kate had ons naar de trein gebracht en ons een beetje uitgelegd hoe alles werkte enzo. Toen zijn we op de trein gezet en kwamen we 2 haltes later aan in de stad. Veel gewinkeld (ik ben helaas met vrij weinig thuis gekomen). Ook zijn we naar de Margeret River Chocolate Factory geweest (in Perth City ja). Daar hebben ze echt de meest goddelijke chocola. Daar had je ook 3 grote bakken staan met chocola erin, melk, wit en puur. Hier zaten lepels in en mocht je proeven. Dus ik zette de aanval meteen op witte chocola. Ze hadden zelf chocolade golfballen. Ik ben 6 jaar geleden ook een keer naar een Margaret River Chocolate Factory geweest, maar dan in Margeret River zelf. Om eerlijk te zijn vond ik die leuker, want daar had je ook nog een leuk soort cafétje waar je lekker met z'n allen even wat kon drinken (heerlijke warme chocolademelk bijvoorbeeld). Toen zijn we nog wat meer gaan shoppen. Rond een uurtje of 4 kwam ik op het briljante idee om naar de film te gaan, maar helaas speelde er rond de tijd dat we er waren geen leuke films. Dus hebben we maar besloten dat we op naar huis gingen. Het was echt een erg geslaagde dag!

Morgen staat er (nog) niks op het programma! Morgen weer een verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 November 2012

The Show - Albany

08 November 2012

In Albany

08 November 2012

In Albany

01 November 2012

Butcherbabe

13 September 2012

Nieuwe baan, nieuw begin
Aimee

Actief sinds 12 Juli 2012
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 9755

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: